***سربند ارثی***

***سربند ارثی***

خدایا... روز قیامتت ما رو فقط شرمنده ی امام وشهدامون نکن

خدایا مارا جز شهدای مدافع حرم قرار بده

سربند ارثی

پیشنهاد ما
آخرین نظرات
پیوندها
در روز روشن، در صحن علنی مجلس اتفاق افتاد:

وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه علنی مجلس اعلام کرد که در هیچ جای متن برنامه جامع اقدام مشترک از لفظ "تعلیق" استفاده نشده است/ با نگاهی ساده به متن جمع بندی مذاکرات(برجام) مشاهده خواهید نمود که چهار با از کلمه "تعلیق Suspend" در متن برجام در بندهای تحریم ها علیه ایران استفاده شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه علنی مجلس اعلام کرد که در هیچ جای متن برنامه جامع اقدام مشترک از لفظ "تعلیق" استفاده نشده است و بیان داشتند: هر کسی تعلیق ترجمه کرده اشتباه کرده است. وگرنه کلمه تعلیق در برجام وجود ندارد، لغو کرد و دیروز هم لغو کرد. تاریخ اجرای لغو هم زمانی است که آژانس گزارش دهد ما این اقدامات کمی را انجام داده‌ایم. لذا تعلیقی در قطعنامه و برجام وجود ندارد.

با نگاهی ساده به متن جمع بندی مذاکرات(برجام) مشاهده خواهید نمود که چهار با از کلمه "تعلیق Suspend" در متن برجام در بندهای تحریم ها علیه ایران استفاده شده است که این نوع سخن گفتن وزیر امور خارجه کشورمان در صحن علنی مجلس در نوع خود قابل تامل می باشد.







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی