***سربند ارثی***

***سربند ارثی***

خدایا... روز قیامتت ما رو فقط شرمنده ی امام وشهدامون نکن

خدایا مارا جز شهدای مدافع حرم قرار بده

سربند ارثی

پیشنهاد ما
آخرین نظرات
پیوندها

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

وبلاگ"راه بی بن بست" نوشت:

نمیدانم تا حالا این جمله رو شنیدید یا نه.که بعضی ها میگن چرا ما بریم حج و پول خودمونو بریزیم تو جیب عرب ها؟؟ مگه تو مملکت خودمون فقیر نداریم؟؟؟به اینها کمک کنیم.

من که خودم خیلی این سوال رو شنیدم و در حد توان، وقت و شرایط پاسخ دادم و امروز میخواهم اینجا مطرح کنم و پاسخ من دیدگاه یک دانشجوی علوم حدیث یا طلبه نیست این پاسخ یک دانشجوی مهندسی شیمی می باشد که بسته به وضعیت جامع و دید خود از اطراف هست.

حج یکی از واجبات الهی و فروعات دین می باشد و نمی شود این واجب زا با هر عمل دیگر عوض کرد همانگونه که در آیه 97 سوره مبارکه آل عمران به آن اشاره شده است.

برخی افراد مغرض و گاه دوستان نا آگاه با هدف ترک امر مهم حج و تضعیف اسلام با بهانه های مختلف از جمله رفع گرفتاری مستمندان سعی در کمرنگ کردن این واجب دینی را دارند.

اما پیرامون بحث کمک به فقیران و مستمندان که وظیفه هر مسلمان است که در آیات و روایات فراوان به آن پرداخته شده است اما به نظر بنده مقایسه حج با کمک به فقیران مغلطه ای پیش نیست.

نکته قابل تحمل از سوی مطرح کنندگان اینجاست که چرا فقط بحث حج پیش می آید همه یک دفعه حس انسان دوستی شان شکوفا می شود و باد کمک به فقرا می افتند.اما موقع خرید ماشین،عروسی ها و سفرهای اروپایی چند صد میلیونی و کلی خرج و تجملات دیگر کسی یاد فقران نیست.

جالب اینجاست که تعداد حجاج ایرانی الان حدود 61 هزار نفر می باشد(1) و آن طرف در کشور سالیانه 5 میلیون نفربه سفرهای توریستی تفریحی در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی می روند که متاسفانه خیلی از این کشورها مرکز فحشا هستند(البته استثنا هم وجود داردو این استثنا متاسفانه شامل اندکی قلیل می شود) و اگر هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه 5 میلیارد دلار از کشور برای تفریح خارج می شود(2) و بر اساس آمار خانواده های ایرانی در تابستان 1391 پیش از 600 میلیارد تومان را خرج سفرهای خارجی خویش کرده اند(3) و در یک آمار دیگر که کشور ترکیه بطور رسمی اعلام کرده است. یک میلیون و 500 هزار ایرانی در سال 2011 به ترکیه سفر کرده اند که گردشگران ایران بعد آلمان، روسیه و انگلیس بیشترین گردشگران ورودی به ترکیه محسوب می شوند.

بعضی افراد که دیگه نمی توانند حرف اصلی خود را انکار کنند و با حس ملی گرایانه(به گفته خودشان اما من میگم نژاد پرستی) بیان دارند که چرا ما پول خودمان را بریزیم جیب عربها؟؟؟ اینجا باید گفت مگه اماراتی ها عرب نیستند؟؟؟ چرا کسی در مورد سفر دبی حرف نمیزند یا شاید جیب کشورهای ترک زبان با جیب ملت ایران یکی است.

البته بعضی ها هستند که می گویند ما سفر خارجی نمی رویم اما به نظر من این دلیلی بر عدم حج رفتن و کمک به فقیران نیست و اکثر این افراد در سال حداقل چندبار به سفرهای داخلی می روند. آیا تا بحال کسی به اینها گفته شما از سفرهای تفریحی خود برای کمک به فقیران و مستمندان کم کنید؟؟؟

اگر دقت کرده باشید همین افراد اکثرا که چنین صحبت هایی رو می کنند خود اهل سفرهای و خرج های آنچنانی هستند و هیچ کمکی به فقیران نمی کنند و قوانین خمس و زکات اسلامی را انجام نمی دهند چون می گویند پول خودمان است چرا به کسی بدهیم؟؟؟ اما در آن طرفاکثر کسایی که حج رفته اند از لحاظ کمک مالی دست و دل باز تر نسبت به بقیه هستند و بیشتر به فقیران کمک می کنند و زکات، خمس خودشان را پرداخت میکنند.

حال سوال اصلی این است که چرا هیچ فرد یا گروهی خواستار تعطیلی این سفرها و صرف هزینه های کلان آن که گاها با هزینه های حج قابل مقایسه نیست نمی شود.

در آخر این نکته رو عرض کنم که من موافق ریخت و پاش های قبل و بعد سفر حج نیستم. مخصوصا سوغات های زیاذ و تا آنجایی که در توانم باشد افراد را به عدم خرج های اضافی توصیه میکنم اما مخالف مخالفتهای مغرضانه بعضی ها با خود سفر حج به هر اسمی که میخواهند هستم.

خلاصه کلام آنکه به تنهایی و در پستو های خانه نیز میتوان نماز را اقامه کرد.و به تنهایی در سرزمین خود هزاران فقیر را سیر کرد اما ابر قدرت ها بزرگ دنیا را جز با وحدت، برادری، اتحاد و مقاومتی که در حج به نمایش جهانی گذاشته می شود نمی توان شکست داد و این همان فلسفه حج است.

نه کمک نه فقیر، نه قربانی، نه نماز،نه روزه و نه هیچ کدام نمی توانند جایگزین یکدیگر شوند.

[http://khabarkhoon.com/s/4316052.[1 

[2]. http://www.asriran.com/fa/news/223656/۵ 

[3]. http://isna.ir/fa/news/92052111695


//bayanbox.ir/id/9182541314381721854?view

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۷
آیت الله عندلیب زاده همدانی در جلسه تفسیر زیارت جامعه کبیره مطرح نمودند:
استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی شبکه های بااصطلاح مدافع تشیع به نام شبکه فدک و اهل بیت، همسوی با اهداف دشمن تمام همت خود را برکوبیدن علمداران تشیع یعنی رهبر معظم انفلاب و مراجع نجف و قم قرار داده اند افزود: اهانت به مراجع بزرگوار تقلید توسط آن بیسواد افغانی (الهیاری )و دیگر مزدور انگلیسی (یاسر الحبیب) برای آن است که سلفی های به آرزوی خود که به زمین افتادن علم تشیع است برسند.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله عندلیب زاده همدانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه جلسه تفسیر زیارت جامعه کبیره در همدان به هتاکی شبکه های منحط ماهواره ای (که برخی از آنان خود را به ظاهر مدافع تشیع می دانند) نسبت به مراجع معظم تقلید بر تأثیر منفی آن در اذهان جوانان شیعه و آحاد جامعه هشدار دادند و افزودند: اقدام کسانی که نظام و مرجعیت شیعه را با اسم ورسم هر روز مورد هجوم قرار دهد قابل قبول نیست.



( حمایت یاسر الحبیب از مواضع سید صادق شیرازی)

ایشان اضافه کردند: اگر به این مملکت امام زمان(ع)واین نظام اسلامی آسیبی وارد شود بیشترین ضرر را شیعه و پیروان اهل بیت (ع) خواهند خورد و اگر خدای ناکرده در اثر غفلت ما دچار تزلزل شود. بلایی که برسد عراق، افغانستان، سوریه و ... آمده،  صد چندان در این مملکت خواهد آمد.

این استادحوزه اظهار کردند: اگر در این مملکت اتفاقی بیفتد، وهابیت و سلفی ها که می بینید در سوریه چه می کنند اینجا خواهند بود و بر اثر اختلاف هایی که بین اقوام و مذاهب مختلف خواهند انداخت، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود لذا اگر کسی کاری انجام دهد که نتیجه اش تزلزل این کشور و نظام باشد گناهی نابخشودنی است. نمی خواهم هرگز توجیه کننده اشتباهات برخی از مسئولین باشم؛ اما اگر اصل نظام دچار تزلزل شود شیعه خسارت خواهد دید و آنچه  برای ما اساس است حفظ تشیع است.



(دیدار سید صادق شیرازی با روحانی حامه فتنه 88)

حضرت آیت ا... عندلیب همدانی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی شبکه های باصطلاح مدافع تشیع به نام شبکه فدک و اهل بیت، همسوی با اهداف دشمن در شبکه های وصال و کلمه تمام همت خود را برکوبیدن علمداران تشیع یعنی رهبر معظم انفلاب و مراجع بزرگوار نجف وقم قرار داده اند ، افزدند: برخی دیگر از شبکه های به ظاهر مدافع اهل بیت(ع)، در برابر این هتک حرمت سکوت کرده و ابراز برائت نمی کنند که این هم گناه قطعاً نابخشودنی است که چرا گردانندگان این شبکه ها سکوت کرده و مرز خود را با اهانت کنندگان مشخص نمی کنند.

ایشان اظهار کردند: اهانت به مراجع بزرگوار تقلید توسط آن بیسواد افغانی (الهیاری)و دیگر مزدور انگلیسی (یاسر الحبیب) برای آن است که سلفی های جنایتکار به آرزوی خود که به زمین افتادن علم تشیع است برسند.

ایشان در پایان تاکید کردند: مردم و جوانان هوشیار باشند، مهم برای ما حفظ قداست تشیع و مراجع معظم و حفظ نظام مقدس و رهبری عظیم الشأن است که همواره سرافراز بمانند.
سربند ارثی
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۳
علی جنتی در وضعیتی دشوارتر از سید عطاءالله مهاجرانی:
می‌دانیم که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در دوران ریاست جمهوری خویش، نمایشگاه کتاب تهران را بنیان گذاشتند و به جز هشت دوره (شش دوره عدم حضور اعتراضی + دو دوره عدم حضور در تهران)، در همه ۱۹ دوره دیگر آن شرکت داشته‌اند. رهبر معظم انقلاب در سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۳ از پنج دوره نمایشگاه کتاب تهران دیدن نکردند که علت این عدم حضور، اعتراض ایشان به رویکرد فرهنگی دولت سید محمد خاتمی بود.

سرویس فرهنگی پایگاه 598 - محمد سرشار/ امروز، مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرده است: مشغله های فراوان باعث شد رهبر انقلاب امسال از نمایشگاه کتاب بازدید نداشته باشند.

می‌دانیم که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در دوران ریاست جمهوری خویش، نمایشگاه کتاب تهران را بنیان گذاشتند و به جز هشت دوره (شش دوره عدم حضور اعتراضی + دو دوره عدم حضور در تهران)، در همه ۱۹ دوره دیگر آن شرکت داشته‌اند.

برنامه دیدن رهبر معظم انقلاب در ربع قرن گذشته، به شرح زیر بوده است:

۱) دوره یکم: ۱۸/۸/۱۳۶۶ ـ رییس‌جمهور: سید علی خامنه‌ای
۲) دوره دوم: [بی‌تا] ۳) دوره سوم: ۱۹/۲/۱۳۶۹ ـ رییس‌جمهور: اکبر هاشمی رفسنجانی
۴) دوره چهارم: ۱۸/۲/۱۳۷۰
۵) دوره پنجم: ۱۷/۲/۱۳۷۱
۶) دوره ششم: ۲۱/۲/۱۳۷۲
۷) دوره هفتم: ۲۰/۲/۱۳۷۳
۸) دوره هشتم: ۲۶/۲/۱۳۷۴
۹) دوره نهم: ۲۲/۲/۱۳۷۵
۱۰) دوره دهم: ۱۴/۲/۱۳۷۶
۱۱) دوره یازدهم: ۵/۳/۱۳۷۷ ـ رییس‌جمهور: سید محمد خاتمی / وزیر ارشاد: سید عطاءالله مهاجرانی
۱۲) دوره دوازدهم: عدم دیدن ـ برگزاری یک نمایشگاه محدود کتاب در بیت رهبری (۲۸/۲/۱۳۷۸)
۱۳) دوره سیزدهم: عدم دیدن
۱۴) دوره چهاردهم: عدم دیدن ـ وزیر ارشاد: احمد مسجدجامعی
۱۵) دوره پانزدهم: عدم دیدن
۱۶) دوره شانزدهم: عدم دیدن
۱۷) دوره هفدهم: ۲۳/۲/۱۳۸۳ ـ وزیر: احمد مسجدجامعی
۱۸) دوره هجدهم: عدم دیدن ـ همزمانی با سفر معظم‌له به استان کرمان
۱۹) دوره نوزدهم: ۲۱/۲/۱۳۸۵ ـ رییس‌جمهور: محمود احمدی‌نژاد
۲۰) دوره بیستم: ۱۵/۲/۱۳۸۶
۲۱) دوره بیست و یکم: ۲۲/۲/۱۳۸۷
۲۲) دوره بیست و دوم: عدم دیدن ـ همزمانی با سفر معظم‌له به استان کردستان
۲۳) دوره بیست و سوم: ۲۲/۲/۱۳۸۹
۲۴) دوره بیست و چهارم: ۲۱/۲/۱۳۹۰
۲۵) دوره بیست و پنجم: ۱۷/۲/۱۳۹۱
۲۶) دوره بیست و ششم: ۱۴/۲/۱۳۹۲
۲۷) دوره بیست و هفتم: عدم دیدن ـ دلیل اعلام‌شده مشغله‌های فراوان ـ رییس‌جمهور: حسن روحانی / وزیر ارشاد: علی جنتی

رهبر معظم انقلاب در سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۳ از پنج دوره نمایشگاه کتاب تهران دیدن نکردند که علت این عدم حضور، اعتراض ایشان به رویکرد فرهنگی دولت سید محمد خاتمی بود.

عدم حضور رهبری در نمایشگاه دوازدهم چنان پیام پررنگی داشت که سید عطاءالله مهاجرانی برای گریز از تبعات سنگین این اعتراض رهبری، دست به اقدامی جبرانی زد و چهار روز پس از پایان نمایشگاه کتاب تهران، با برگزاری یک نمایشگاه کتاب کوچک در محل بیت رهبری، کوشید دیداری میان رهبر معظم انقلاب و ناشران ترتیب دهد. اما در همان دیدار مورخ ۲۸/۲/۱۳۷۸ ، رهبر معظم انقلاب به شکل ضمنی، سیاستهای فرهنگی دولت خاتمی را مورد انتقاد قرار دادند و شیوه‌هایی از مبارزه با کارهای فرهنگی منفی را برشمردند. (متن کامل بیانات)

با توجه به این پیشینه، دوره ۲۷ نمایشگاه کتاب تهران، ششمین دوره‌ای خواهد بود که میزبان رهبر انقلاب نمی‌شود. هر چند علت عدم بازدید، مشغله‌های فراوان رهبری اعلام شده اما رسماً هیچ نماینده‌ای هم برای دیدن نمایشگاه کتاب، تعیین نگردیده است. این نکته، از سوی رییس دفتر ایشان مورد تأکید قرار گرفته و آیت‌الله محمدی گلپایگانی، حضور خود را یک علاقه شخصی توصیف کرده است. (اصل خبر)

مسأله عدم دیدن بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران توسط رهبر معظم انقلاب، مساله مهمی است که نباید از کنار آن ساده گذشت. سال ۱۳۹۳، از سوی رهبر معظم انقلاب، سال «اقتصاد و فرهنگ» نامیده شده و ایشان در بیانات خود، اهمیت فرهنگ را بالاتر از اقتصاد دانسته‌اند.

به برنامه کاری عمومی ایشان در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نگاهی بیندازیم:

۱ـ در چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت، همزمان با یکمین روز نمایشگاه کتاب تهران، رهبر معظم انقلاب از گروه صنعتی مپنا دیدن فرمودند و توجه ویژه خود به کارگران را، نشان دادند.

۲ـ در دوشنبه ۱۵ اردیبهشت، همزمان با ششمین روز نمایشگاه کتاب تهران، رهبر معظم انقلاب با مسؤولان جمعیت مامایی کشور دیدار داشتند و بر اهمیت افزایش نسل، تأکید فرمودند.

اما چه شده است که مهمترین یار کتاب در جمهوری اسلامی ایران، برای ششمین بار، به نمایشگاه کتاب تهران تشریف نمی‌آورند؟

براساس اعلام مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب، مشغله‌های فراوان، علت این عدم بازدید بوده است. بنابرین معلوم می‌شود مسائلی وجود داشته که اهمیت آنها، بالاتر از اهمیت دیدن چند ساعته نمایشگاه یا دستکم ارسال نماینده برای بازدید آن بوده است.

به بیان دیگر،

۱ـ یا در هفته جاری، کشور درگیر مسایل بسیار حساسی است که شخص رهبری درگیر تصمیم‌گیری‌های کلان درباره آن هستند؛

۲ـ یا به دلایلی، نمایشگاه کتاب تهران در ۲۷‌مین دوره خود، دچار کاهش اهمیت از نگاه رهبری شده و ایشان، برنامه‌های دیگر را بر این دیدار دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز ترجیح داده‌اند؛

۳ـ و یا به دلیل اعتراض به رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، این برنامه در اولویت قرار نگرفته است اما به دلیل سیره رهبری مبنی بر حمایت علنی و همه‌جانبه از قوه مجریه، نارضایتی از عملکرد یک وزارت‌خانه دولت، به کل قوه مجریه تعمیم داده نشده است چرا که العاقل یکفیه الاشاره!

با توجه به موضع‌گیری‌های رییس‌جمهور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ـ که هم‌اکنون خود ریاست آن را برعهده دارد ـ و رفتار بحران‌زای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عزل مدیران موفق دوره قبل، حمله به چارچوبهای قانونی و …، به نظر می‌رسد دولت باید با تجدیدنظر اساسی در رویکرد فرهنگی خود، پاسخی عملی و درخور به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مردم ارایه کند.

با نگاهی تاریخی، سید عطاءالله مهاجرانی در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعادت همراهی رهبر معظم انقلاب را برنامه دیدن یک دوره از نمایشگاه کتاب تهران را داشت اما متاسفانه علی جنتی، در نخستین دوره پذیرش مسؤولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این توفیق، محروم شده است.

در واقع علی جنتی نخستین وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی در ربع قرن اخیر است که حتی یک دوره هم، میزبان عالی‌ترین یار کتاب در جمهوری اسلامی ایران، نبوده است.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۹


افسران - غسل   شهادت
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۰

آ

یکی از جریاناتی که در دو سه سال اخیر قوت گرفته و در حال رشد و نمو است جریان جعلی شیعه نمایی است که در حاشیه و متن بیوت یکی از مراجع تقلید قم به نام شیرازی شکل گرفته است.

جریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیات­های مذهبی دنبال می­ کند، این جریان غیرمعقول که بدون نگاه به مکان و زمان و بدون توجه به مسائل جاری در جهان اسلام، به اشاعه بدعت­هایی می­پردازد که نتیجه آن جز کشتار شیعیان بی­گناه نیست.

 آنچه باید درباره جریان شیرازی‌‌ها و فرقه انحرافی در شیعه دانست


۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۵

آنچه مایه نگرانی مردم استان بخصوص دانشجویان و دغدغه مندان شده است بازکردن باب تطهیر سران فتنه و ایجاد فضایی برای حضور راحت‌تر شخصیت‌های تاریخ مصرف گذشته با اهداف مشخص است.

 به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان خراسان شمالی در واکنش به سخنان علی مطهری در دانشکده اشراق بجنورد با صدور بیانیه‌ای‌ اظهارات فتنه‌گون وی را محکوم کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
  
بسمه تعالی
  
امام خامنه ای(مدظله): امروز معلوم شده است آن کسانى که در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، بخشى از ملت نیستند؛ افرادى هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانى که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را می کنند و ربطى به توده‌ى مردم ندارند، توده‌ى مردم راه رسیدن به عزت و استقلال در پناه اسلام را ادامه می دهد.
 
مدتی بود برخی شخصیت ها با گرایش های سیاسی خاص سعی در دعوت از افراد همفکر خود، جهت شکستن قبح فتنه88 که نوک پیکانش به سوی جایگاه ولایت فقیه بود و نیز کوچک جلوه دادن آن و نفوذ در اذهان عمومی مردم استان، داشتند.
 
سند این مدعا تلاش برای آوردن شخصیت هایی بود که گفتمان آنان در جهت حمایت ضمنی و علنی از سران فتنه بوده است و بارها بخصوص در روز دانشجو نیز این مسئله تکرار شد.
 
افرادی که حتی الامکان مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب هستند که می فرمایند "گاهى سکوت کردن، کنار کشیدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بایستى روشنگرى کنند؛ همه بایستى بصیرت داشته باشند."
 
تا اینکه این موضوع با بهانه روز بزرگداشت شهید مطهری محقق شد و از باب اینکه آقای علی مطهری فرزند این شهید بزرگوار است بدون دردسر زمینه حضور وی فراهم شد.
 
دلسوزان و دغدغه مندان استان پیش از حضور وی نیز نگرانی خود را در خصوص حضور این فرد با این مواضع اعلام کرده بودند اما با این توجیه که فرزند شهید مطهری است مسئله را حل کردند.
 
تا اینکه پیش بینی ها به تحقق پیوست و صحبتهایی که تا کنون در این استان ولایتمدار در راستای عادی سازی فتنه و صحبت از آزادی سران آن که ماهها خون به دل ملت و رهبر معظمش کردند مطرح نشده بود، مطرح شد.
 
آنچه مایه نگرانی مردم استان بخصوص دانشجویان و دغدغه مندان شده است باز کردن باب تطهیر سران فتنه و ایجاد فضایی برای حضور راحت تر شخصیت های تاریخ مصرف گذشته با اهداف مشخص است.
 
نمونه صحبت های هنجار شکنانه این فرد در جمع اساتید و دانشجویان و مسئولین استان این که پس از مواجه شدن با این سوال که چرا از سران فتنه که آن همه هزینه را به ملت تحمیل کردند حمایت می کنید، می گوید "این طور که می گویید من هم یک فتنه گر هستم".
 
مطهری همچنین می گوید " البته اعتقادی به اینکه آنها سران جنبش سبز باشند ندارم، بلکه آنان شخصیت‌هایی بوده که اصل رهبری و نظام را قبول داشته و به نوع برگزاری انتخابات معترض بودند که بعد از آن حوادث خرداد 88 شکل گرفت".
 
وی با تاکید بر اینکه "دو طرف هم خطا کردند و باید از هم بگذرند"، به راحتی مسئله فتنه را عادی جلوه داده و می گوید، "قطعاً اگر چنین مسائلی شکل نمی‌گرفت فتنه‌ای هم انجام نمی‌شد و از آن طرف تجمعات خیابانی که به نظرم درست نبود، صورت نمی‌گرفت".
 
این در حالی است که دست های پنهان دشمن در این فتنه آشکار شد و به فرموده مقام معظم ولایت " شما دیدید فتنه‌اى به وجود آمد، کارهائى شد، تلاشهائى شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرتهاى غربى دفاع  کردند، منافقین دفاع کردند، سلطنت‌طلبها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ى این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دى، در روز بیست و دوى بهمن، آنچنان عظمتى از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد" .
 
آقای مطهری پا را از این فراتر هم می گذارد و به ولایتمداری نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح وزیر احمدی نژاد انتقاد کرده و می گوید لزوما نباید نظر نمایندگان با نظر رهبری یکی باشد.
 
از دیگر سخنان نامناسب دیروز وی در جمع دانشگاهیان خراسان شمالی اشاره به نبودن آزادی بیان در کشور است که در مقابل مسئله آزادی بیان در غرب را بعنوان الگو معرفی می کند و این درحالی است که همه می دانند مسئله هولوکاست از جمله معروف ترین خط قرمز های غرب است و کسی جرات صحبت کردن در مورد این مسئله را ندارد.
 
سوال اساسی اینجاست که اگر در کشور آزادی بیان وجود ندارد چگونه خود وی در دانشگاه به راحتی صحبت از حمایت از سران فتنه ای می کند که خط قرمزهای نظام اسلامی را شکستند و حاصل خون هزاران شهید را تا مرز نابودی کشاندند.
 
در اینجا ما دانشجویان بسیجی خراسان شمالی ضمن ابراز نگرانی از حضور چنین شخصیت هایی و عادی سازی و شکستن قبح مسئله سنگین فتنه در استان ولایتمدار خراسان شمالی در خصوص برنامه روز گذشته ابراز تاسف می کنیم و ایشان را دعوت به بصیرت می کنیم.
 
همچنین خطاب به افرادی که در پی نبش قبر فتنه و تطهیر عوامل آن هستند قاطعانه می گوییم دست از این شیطنت های بی نتیجه بردارند چرا که مردم این استان ولایتمداری خود را در استقبال تاریخی خود از ولی فقیه اثبات کرده اند.
 
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۶
افسران - روزنامه یا آلبوم خانوادگی هاشمی؟!
اسمش روزنامه آرمان است یا البوم خانوادگیه آقای...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۴
افسران - سومین شکست دولت ...
شکست های دولت آقای روحانی :
1. سبد کالا
2. مذاکرات هسته ای
3. انصراف از یارانه ها
4. ؟ ...
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
کاین ره که روی به سوی ترکستان است
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۸