***سربند ارثی***

***سربند ارثی***

خدایا... روز قیامتت ما رو فقط شرمنده ی امام وشهدامون نکن

خدایا مارا جز شهدای مدافع حرم قرار بده

سربند ارثی

پیشنهاد ما
آخرین نظرات
پیوندها

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

افسران -  زنانی که پوشیده انــد ولی درعین حال عریــان هستند(!)
یامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :
در آخرالزمان زنانــی می آیند که
پوشیده انــد ولی در عین حال عریــان هستند (!)
دلها را فریــب میدهند و هوسبازاننــــد،
سر مانند کوهان شتر قرار می دهند و
اینان داخل بهشت نمی شونــد و بوی بهشت
را هم استشمام نمیکننــد !

لسان العرب ج11 ، ص637
تاج العروس من جواهر القاموس ج15 ، ص708

چرا مسئولین کورن نمی بینن این بدحجاب های دین فروخته را.....؟!
۱۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۷

همه شخصیت های سیاسی نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون از نظر وضعیت ظاهری از یک نوع البسه مشابه استفاده کرده و با چهره ای برخوردار از "محاسن" در مجامع مختلف ظاهر می شوند.



همه  شخصیت  های  سیاسی نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون ازنظر وضعیت ظاهری از یک نوع البسه مشابه استفاده کرده و با چهره ای برخوردار از "محاسن" در مجامع مختلف ظاهر می شوند.

یکی از سایت های خبری اخیرا در گزارشی به شکل متفاوت محاسن برخی  اعضای کابینه تدبیر و امید پرداخته است.


به  گزارش  «استان نیوز»،  پارسینه با نگاهی اجمالی به نزدیکان کابینه، تعدادی از "ریش پروفسوری" های دولت تدبیر و امید را برشمرده و سپس نظر مراجع عظام تقلید را در این خصوص منتشر کرده بود که در زیر آمده است:

اکثریت مراجع  اما بر این نظر اجماع دارند که "مردها باید محاسن داشته باشند و زدن ریش حرام است" .ریش پرفوسری نیز از نظر اکثریت مراجع حکم تراشیدن ریش را دارد.

 

پاسخ مراجع به سوال" تراشیدن ریش چه حکمی دارد ؟" به شرح زیر است.

 

آیت الله خامنه ای : بنابر احتیاط حرام است .

 

آیت الله سید سعید حکیم : تراشیدن چانه حرام است.

 

آیت الله سید حسن ابطحی : حرام است .

 

آیت الله سید حسن قمی : تراشیدن ریش و ماشین کردن آن اگر مثل تراشیدن باشد به احتیاط واجب حرام است .

 

آیت الله فاضل لنکرانی : تراشیدن ریش با هر وسیله ای که باشد بنابراحتیاط واجب حرام است .

 

آیت الله سیستانی : به احتیاط واجب جایز نیست .

 

آیت الله علوی گرگانی : به نظر ما حرام است .

 

آیت الله سید صادق روحانی : حرام است .

 

آیت الله شیخ جواد تبریزی : بنابر احتیاط واجب چانه و اطراف آن را نتراشد و از ته نزند به طوری که صدق کند ریش دارد و در از بین بردن ریش که جایز نیست بین تراشیدن با تیغ و زدن آن با ماشینی که از ته می زند فرقی نیست والله العالم .

 

آیت الله صافی گلپایگانی : حرام است . والله العالم.

 

آیت الله سید محمد شاهرودی : حرام است علی الظاهر .

 

آیت الله ناصر مکارم شیرازی : احتیاط در ترک تراشیدن ریش به هر شکل و به هر صورت است .

 

آیت الله موسوی اردبیلی : بنابر احتیاط واجب تراشیدن ریش چانه جایز نیست و تراشیدن موی بقیه ی صورت اشکال ندارد .

 

آیت الله سید صادق شیرازی : حرام است .

 

آیت الله نوری همدانی : بنابر احتیاط واجب جایز نیست.

 

آیت الله سید عزالدین زنجانی : اگر حلق یعنی از ته زده شود حرام است .

 

آیت الله سید محمد باقر شیرازی : تراشیدن ریش حرام است هم به عنوان موازین اولیه و هم از جهت تشبه به کفار که در محل خود مبین است .

 

آیت الله صانعی : حرمت تراشیدن ریش برای ما ثابت نشده است.

 

آیت الله حسینی نسب : تراشیدن ریش اشکالی ندارد.

 

در پاسخ به این سوال  که "آیا گذاشتن ریش پروفسورى کفایت مى‏کند؟ " نیز به جز آیات عظام تبریزى و مکارم شیرازی ، اکثریت مراجع از جمله  آیت‏ الله خامنه ‏اى، آیت‏ الله سیستانى، آیت‏ الله صافى، آیت‏ الله بهجت، آیت‏ الله نورى همدانی، آیت‏ الله فاضل لنکرانی و امام خمینی (ره) معتقدند :" ریش پروفسوری کفایت نمى‏کند و حکم تراشیدن تمام آن را دارد."

 

تنها نظر آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله تبریزی متفاوت است که می گویند: " اگر چانه و اطراف آن (یک چهارم صورت) تراشیده نشود، به طورى که در وقت مواجهه صدق ریش کند، کفایت می کند."

 

آیت الله وحید خراسانی نیز می گوید:" بنابر احتیاط واجب تراشیدن ریش چانه یا قسمتى از آن جایز نیست و اگر به مقدارى ریش بگذارد که عرفاً صدق کند ریش دارد کافى است و ریش پروفسورى در صورتى که عرفاً صدق کند که ریش دارد ، مانعى ندارد."

۱۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۳

افسران - انا لله و انا الیه راجعون ....ربیعی خائن رای اعتماد گرفت!! ...برای به اصطلاح نمایندگان ملت فاتحه ای قرائت بفرمایید ...بسم الله...
آهای به اصطلاح نمایندگان مجلس...آهای حزب بادی های نون به نرخ روز خور....
این خائنی که بهش رای دادید همونیه که هنگامی که با هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی غربی و خائن و شبکه های بی بی سی و ...
اومد و یکروز قبل از اعلام نتایج ۸۸ گفت من رئیس جمهور شدم دست راستش نشسته بود...متنی که باید میخوند رو براش نوشته بود خاک تو سرتون
www.rajanews.com/det
۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۸
افسران - چه راحت و آسوده نشسته ایم ولی عالم در حال فوران است ...مصر؛ سوریه ؛ غرب ؛  عراق ؛ افغانستان و ...
اللهم عجل لولیک الفرج
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۷



۶ چیز از اخلاق قوم لوط است ،که «گشودن و باز گذاشتن دکمه‌های پیراهن و قبا» و «پوشیدن روپوش بلند از روی تکبر که بر زمین کشیده می‌شود» از جمله آن‌هاست.

پوشش، انتخاب نوع لباس و خرید آن همواره یکی از دغدغه‌های آدمی به ویژه بانوان بوده که ائمه (علیهم السلام) دستورات خاصی در این زمینه دارند؛ بر این اساس آداب پوشش از منظر ائمه‌ اطهار علیهم‌السلام موضوعی است که آیت‌الله جوادی آملی آن را در کتاب «مفاتیح‌الحیات» ذکر کرده است که بخش دوم آن تقدیم خوانندگان می‌شود.
 
پوشش‌های پسندیده
 
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: برای حضور در میان برادران دینی، لباستان را آراسته و لوازم خود را به اصلاح آرید به گونه‌ای که در میان مردم مانند خالی نمودار و برجسته باشید، زیرا خدا زشتی و و زشت‌نمایی را دوست ندارد؛ همچنین می‌فرماید: لباس سفید از هر لباسی برای شما بهتر است، پس آن را بپوشید و مردگانتان را در آن کفن کنید.
 
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) باز می‌فرماید: تا پایان عمر پوشیدن لباس پشمین را ترک نمی‌کنم تا پس از من سنت شود.
 
امیر مومنان(علیه السلام) می‌فرماید: لباس پنبه‌ای بپوشید، چرا که آن لباس رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و لباس ما (اهل بیت) است و آن حضرت لباس پشمین و مویین را جز هنگام بیماری نمی‌پوشید. البته این بدان معناست که هر یک از لباس پشمی و پنبه‌ای در مورد مناسب خود سزاوار پوشیدن است.
 
راوی گوید: هرگاه امام حسن (علیه السلام) برای اقامه نماز برمی‌خاست بهترین لباس را می‌پوشید. پرسیدند: چرا بهترین لباس خود را می‌پوشید؟ فرمود: خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد، پس خود را برای پروردگارم زیبا می‌کنم و او می‌فرماید: «در هر مسجدی خود را بیارایید» از این رو، دوست دارم بهترین لباسم را بپوشم.
 
امام صادق(علیه السلام) می‌فرماید: کتان از [جمله] لباس پیامبران است؛ همچنین می‌فرماید: روز جمعه خود را بیارایید و پاکیزه‌ترین لباستان را بپوشید.
 
راوی می‌گوید: امام رضا(علیه السلام) در تابستان بر حصیری می‌نشست و در زمستان  بر زیراندازی مویین و لباسش خشن بود؛ اما چون در میان مردم حاضر می‌شد لباس آراسته بر تن می‌کرد.
 
امام رضا(علیه السلام) می‌فرماید: روز جمعه مستحب است که مرد عمامه بر سر نهد و بهترین و پاکیزه‌ترین لباسش را بپوشد و با بهترین عطر خود را خوش بو کند.
 
پوشش‌های ناپسند
 
حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هلاکت زنان امت من در دو چیز سرخ‌فام است: طلا و لباس نازک و نیز می‌فرماید: ای علی! هر مردی از همسرش اطاعت کند خدا او را به رو در جهنم افکند. علی(علیه السلام) پرسید: این چه اطاعتی است؟ فرمود: در پوشیدن لباس نازک به وی اجازه دهد؛ همان گرامی به علی(علیه السلام) فرمود: ای برادر! به تو سفارشی می‌کنم آن را رعایت کن که شاید خدا سودی به تو برساند: لباس خشن و مناسب اندام بپوش تا غرور و تکبر تو را نگیرد؛ همچنین فرمود: از خصلت‌هایی که موجب هلاکت قوم لوط شد پوشیدن حریر (ابریشم) بود.
 

 
امیر مؤمنان(علیه السلام) می‌فرماید: ۶ چیز از اخلاق قوم لوط [قومی که به سبب همجنس‌گرایی دچار خشم و عذاب الهی شد]در این امت است: پوشیدن روپوش بلند از روی تکبر که بر زمین کشیده می‌شود، گشودن و باز گذاشتن دکمه‌های پیراهن و قبا و ... ؛ همچنین می‌فرماید: لباس سیاه نپوشید، چرا که آن لباس فرعون است؛ نیز می‌فرماید: هر کس لباس فاخر بپوشد به تکبر گراید و متکبر در آتش دوزخ است.
 
امام باقر (علیه السلام)‌ می‌فرماید: رسول خدا(صلی الله علیه و آله) امتش را از به دست کردن انگشتر طلا و پوشیدن انواع لباس زرباف و ابریشمی و ارغوانی نهی فرمود.
 
امیر مومنان (علیه السلام) پیوسته می‌فرمود: امور این امت همواره به خیر و صلاح خواهد بود مادامی که به سان عجم‌ها [بیگانگان] غذا نخورند و لباس نپوشند پس هرگاه چنین کردند خدا خوارشان می‌کند.
 

 
امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید: کفش باریک و نوک دراز نپوشید، چرا که آن، کفش فرعون است و نخستین بار او آن را پوشید.
 
به فرموده امام صادق(علیه السلام) : رسول خدا (ص) مردان را از پوشیدن لباس زنان و زنان را از پوشیدن لباس مردان نهی می‌فرمود.
 

 
لباس شهرت
 
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) از انگشت‌نما شدن در هر دو سو (افراط و تفریط) نهی فرموده است: افراطی در نازکی، نرمی و بلندی لباس و یا تفریط در ضخامت، زبری و کوتاهی آن و نیز می‌فرماید: لباسی را که در زیبایی یا زشتی شهرت دارد نپوشید و نیز می‌فرماید: هر کس لباس شهرت بپوشد خدا از او رو گرداند تا وقتی که آن را کنار نهد و همچنین می‌فرماید: هر کس در دنیا لباس شهرت بپوشد خدا روز قیامت لباس ذلت بر او بپوشاند.
 
امام حسین (علیه السلام) می‌فرماید: هر کس لباس شهرت بپوشد خدا روز قیامت لباسی از آتش بر او بپوشاند.

 
حضرت امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید: خدا لباس شهرت را دشمن دارد؛ همچنین می‌فرماید: برای خواری مرد همین بس که لباس انگشت‌نما و بدنام کننده بپوشد.

منبع فرهنگ

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۷
افسران - خواهش بخونید درد و دل یکی از بچه های فس بوق هستش
دیروز برای دیدن فیلم «هیس!..دختر ها فریاد نمیزنند» به سینما رفته بودم تا یکی دیگر از فیلمهای سینمای غرب زده امروزمان را ببینم.

انبوه زنان و دختران شلوار جورابی پوش را می دیدم که با یک پیراهن نازک عملا هیچ چیزی بر تن نداشتند ....

نه متحجر و نه عقب مانده که اسم "ساپورت "امروز را جوراب شلواری دیروز مینامم

خلاصه انبوه زنان و دختران ساپورت پوش را می دیدم که با یک پیراهن نازک عملا هیچ چیزی بر تن نداشتند و مردانشان با عضلات ستبر و بدنسازی شده (مردانی که حکماً به اندازه ی جوجه خروس هم غیور نبودند) دیده میشد و در این میان دخترکی با آرایشی غلیظ و موهای لااله الا الهی با ساپورتی مشکی خودنمایی می کرد چرا که با فونت نستعلیق سایز 90 و سفید روی ران ها و ساق پاهای خویش(بر روی ساپورت) اشعاری مورب و حالت ابر و باد ادبیاتی نوشته شده بود.

هرچه کردم نتوانستم قید خواندن اشعار بزنم.
دقیق تر شدم.

نوشته بود : شوش..جوادیه...راه آهن..شوش..میدان راه آهن...ترمینال جنوب..
نمی دانستم بخندم یا عصبانی شوم.

طراحی ابلیس کار خودش را برای کسانی که نمی خواهند به ساپورتها چشم بدوزند کرده بود..

چشم ها کنجکاو خواندن اشعار می شوند.
پسرهای قری و فری هم که همش این نوشته را برای دخترک تکرار میکردند ...

بعید نیست در آینده ی نه چندان دور که جدول متقاطع کلمات را بر روی برجستگی بدن زنان و دختران ایرانی در فضاهای عمومی شاهد باشیم.

نگرانم..

نگران شهرستان هایی که قرار است مورد حمله ی ساپورت ها قرار گیرند.

پروژه ی «حیازدایی» دشمن همچنان ادامه دارد و ما همچنان در غار اصحاب کهف خوابیم و در فکر مرگ بر . .. هستیم
۱۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۴
افسران - جنگ نرم حریفان!
  نام زیبای علی (ع) در بازی های خشن و تروریستی!

و بازی ها همچنان ادامه دارد...
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۱