***سربند ارثی***

***سربند ارثی***

خدایا... روز قیامتت ما رو فقط شرمنده ی امام وشهدامون نکن

خدایا مارا جز شهدای مدافع حرم قرار بده

سربند ارثی

پیشنهاد ما
آخرین نظرات
پیوندها

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


حجاب الزامی است نه اجباری

حجاب الزامی با حجاب اجباری خیلی فرق دارد. حجاب الزامی حجابی است که مردم  و اسلام خواست و قانون حجاب در ایران به همین خاطر تصویب شد. ولی حجاب اجباری را شبکه های فضایی و عوامل بیگانه در آوردند.

با ادامه همراه باشید تا متوجه تفاوت اصلی این دو بشوید.

الزام از لزوم، لازم و به معنی ضرورت داشتن، بایست و لازم بودن است حال اینکه اجبار از جبر و به معنی کسی را به زور به کار گماشتن، ناچار کردن است.

این دو کلمه بسیار با یکدیگر متفاوت بوده و دلیل و عقیده اسلام و قانون و مردم برای حجاب همین الزام است نه اجبار.

البته طبیعی است که هر الزامی اجباری به دنبال خواهد داشت ولی طرز تفکر فرق دارد که یکی برای نیاز و لازم بودن جامعه حجاب به تن میکند ولی دیگری برای اجبار و مجبور بودن، که در ظاهر به نظر کار هر دو یکی است ولی این یکی از داشتن حجاب خود خوشحال است و آن دیگری ناراحت.

هدف اصلی حجاب اطاعت از سخن خدا و موارد اجتماعی است حال آنکه رسانه های منفی نگر غربی (که معلوم نیست تا کی میخواهند با خدا بجنگند و ارزش های الهی را ویران کنند) میخواهند چنین القا کنند که دلیل حجاب این است که اگر نپوشیم گشت ارشاد می آید و... . یعنی کلا قسمت خالی لیوان را نگاه میکنند.

با فواید مثبت پوشیدن حجاب کاری ندارند بلکه مجازات نپوشیدن حجاب را به رخ می کشند.

اسلام هم سعی دارد که نگذارد انسان به گناه آلوده شود و هدف اصلی از مجازات اسلامی بازدارندگی از گناه حتی با شده با ترساندن است نه مجازات کردن هر چند که اگر مجازات عملی نشود دیگر بازدارندگی آن از بین می رود و فاقد ارزش و اعتبار میشود که لذا انجام مجازات امری قاطع است.

خلاصه اینکه بر خلاف رسانه ها که قصد از بین بردن نشاط و روحیه در جامعه ما را دارند (یک لحظه خودتان به عملکردشان فکر کنید) با حجاب هم میتوان در باغ قدم زد و آواز گنجشک را شنید و طراوت گل را حس کرد و شاد بود.

از یاد نبریم که مشکل اصلی رسانه های خارجی و دغدغه شان این نیست که مردم ایران با شلوارک در خیابان راه نمی روند و در حق شان ظلم شده، بلکه حتی اگر ایران کپی برابر اصل کشورهای اروپایی باشند سردردشان التیام نمی یابد چرا که دغدغه و هدفشان سیاسی است، هدف منافع است، هدف استعمار است...



با حجاب میتوان زیر باران رفت...

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۳

بعد از رقص مختلط و خواندگی زنان؛

نهاد دولتی لرستان خانم‌ها را مجبور به برداشتن چادر کرد؛ فاجعه فرهنگی دیگر در لرستان

نهاد دولتی هنگام آزمون استخدامی خانم های چادری را مجبور به درآوردن چادر کرد.

به گزارش لرستان خبر، خبری به دستمان رسید که در هنگام آزمون استخدامی یکی از ادارات دولتی در لرستان خانم‌های باحجاب چادر رو اجبار به درآوردن چادر کردند.

 

برای مشخص شدن این موضوع با یکی از خانم‌هایی که آنجا بود و اجبار به درآوردن چادر شده بود تماس گرفتیم که صحبت‌های وی در زیر می‌آید.

 

 

چند روز قبل برای انجام آزمون استخدامی یکی از نهادهای دولتی در استان لرستان وارد محل آزمون شدم، کمی دیر رسیدم و تذکرات معمول اول آزمون را نشنیدم.

 

سریع به سمت صندلی‌ام رفتم تا وقت را از دست ندهم، هنوز درست و حسابی سر جایم ننشسته بودم که یکی از ناظران جلسه به طرفم آمد و گفت: «خانم مگه نشنیدی، چادرت رو دارآر و بنداز روی دسته صندلی»!

 

گیج شده بودم منظورش چه بود؟ در یک فضای عمومی که بازرسین و شرکت‌کنندگان آقا در محل حاضر بودند چادرم را درآورم؟ به چه بهانه‌ای؟ به بهانه اینکه چادرم تقلبی را پنهان کرده باشد؟

 

چه بهانه زشت و چه تدبیر زشت‌تری، هیچ راه دیگری برای رسوا کردن متقلب نبود؟ حتما باید برای کشف ضد ارزش‌ها، ارزش یک بانوی متعهد را از سرش برداشت؟

 

نمی شد یک اتاق تفتیش بدنی مهیا کرد و یکی از ناظران خانم را متصدی جستجوی تقلب‌ها کرد؟

 

 

با خودم گفتم، استخدام به چه بهانه‌ای؟ من مستخدمه با خودم گفتم حضرت زهراییم و «چادر» لباس خدمتم.

 

تصمیم خودم را گرفتم و گفتم چادرم را در نمی‌آورم، حالا هر تصمیمی که می‌خواهید بگیرید؛ ناظر که جدیتم را دید کوتاه آمد، اما دلم را غصه گرفت، نگاهی به دور و برم انداختم، متاسفانه خیلی از دوستانم مقاومتی نکرده بودند و چادر را به صندلی حواله کرده بودند؛ دلم گرفت، در زمانی که حجاب شیرزنان لرستانی «گُلونی» نماد بدحجابی می‌شود، رنگ باختن و دست و پاگیر شدن مایه وقار زن ایرانی اسلامی هم چیز بعیدی نیست
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۵

امشب تاروز جمعه در این مکان مقدس مراسم های جشن و... برگزار است شب میلاد امام زمان عجج بنظرم یکی از بهترین جاهایی که برای جشن گرفتن می توانیم بروین کنار مزار شهدای گمنام استو اینجا هم مزار 14 شهید کمنام کوه خضر نبی درقم است که بچه های پایگاه ویژه 14شهید گمنام امشب به مدت 4شب مراسم دارند با حضورتون قلب حضرت مهدی عج وشهدای گمنام را شاد کنید التماس دعای فرج یا حق

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵


دریافت سخنرانی دکتر عباسی درمورد دولت سکولارم ودولت روحانی وآقای خاتمی



حتما گوش کنید
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹

امامخامنه ای

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۴


پروتکل‌های الحاقی کشورهایی چون آمریکا، انگلستان و فرانسه بیش از آنکه ابزاری برای نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای آنها باشد، کارگاهی است برای آموزش بازرسان آژانس تا بدانند چگونه تأسیسات هسته‌ای دیگر کشورها را بازرسی کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، پروتکل الحاقی یک سند حقوقی است که با مذاکره بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دولتی که اختیارات بازرسی‌های بیشتر از توافقنامه‌های پادمان به آژانس ارائه می‌کند، منعقد می‌شود. هدف از پروتکل الحاقی این است که آژانس بتواند درباره فعالیت‌های اعلام شده و احتمالا اعلام نشده اطمینان یافته و تصویر کامل‌تری از برنامه هسته‌ای یک کشور داشته باشد. بر اساس پروتکل، آژانس از حق دسترسی گسترده به اطلاعات و اماکن برخوردار می‌شود.

برای دریافت متن ترجمه شده مدل پروتکل الحاقی (بدون ضمائم)به سایت 598مراجعهکنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵
باید برای بخشی از مدیران میانی رسانه ملی که وظیفه دادستانی خود را در مقابل برخی ‌آثار انجام نمی‌دهند، تاسف خورد
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۰