***سربند ارثی***

***سربند ارثی***

خدایا... روز قیامتت ما رو فقط شرمنده ی امام وشهدامون نکن

خدایا مارا جز شهدای مدافع حرم قرار بده

سربند ارثی

پیشنهاد ما
آخرین نظرات
پیوندها
افسران - در نظرخواهی شرکت کنید .... ( نتیجه اش واقعا خوب بود )
mohammad110135تو محیط فیس بوک تا الان که این عکس در صفحه ی حامیان حجاب اسلامی قرار گرفته در 120 نظری که بود
شاید به جرأت بشه گفت نزدیک به 95 درصد گزینه ی 1 رو زدند

این نشون دهنده ی اینه که همه دنبال زندگی ای سالم و پاک هستند و همسری پاک و عفیف.

نظرات  (۱)

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی